CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 21, 2011

Tenkiu Sir Milan... ♥

Permasalahan melanda... dan entah kenapa aku yang selalu suka berdepan dengan masalah... tetiba pula melarikan diri masalah... bukan hanya lari dari masalah... malah aku juga seperti pelarian... Myvi tu dah jadi rumah penginapan setiap malam.... Rumah penginapan bergerak~~ Ahaks...

Semalam rasa macam terlalu lelah sangat... maybe sbb dah dekat month end closing... sangat busy utk prepare month end count sheet... promotions items... memo for increasing prices and new products... dengan follow up staff training...course la... dgn problem mcm2... control hamper movement to outlet for Deepavali celebrations... yes... saya sangat penat...dan rasa macam dah tak terdaya nak handle....lucky Jay did his super powerful job.... kalau tak nak monitor aduan maintenance lagi..arghhh sangat tak tertahan dah.... Dan bos even selalu kata... I'm the super powerful girl... kali ni aku surrender.... lebih-lebih surrender bila department lain bertambah-tambah org... aku gak mati terkejar kejar... sabarkan hati.. dan kuatkanlah fizikal dan mental ku...Ya Allah....

Urmmm....tapi dia setia menemani... walaupun mungkin ada orang kata... apalah dibuatnya...hari-hari berjumpa... tapi sebenarnya takde istilah dating... Dia yang mendengar keluhan aku yang tak berhenti-henti... tunggu sampai tangisan aku reda... arghhh... of course saya sangat tensen... stress bagaikan belangkas...follow aku di mana-mana sahaja... i'm getting very very weak... till...dia gi minum... aku tidur membuta dalam kereta... sebab dah tak terlarat sangat.... aku rasa aku da macam tak terurus pun ada.... kereta tu kemain banyak bantal... as aku memang tidur kena banyak bantal.... tahla...


Last Wednesday.... pergi tempat saat dia memberitahu rasa cintanya.... Bukit Permai.... dan membangkitkan fews cerita... sambil meneguk ayor merah F&N... kuaci pun kaler merah... Jack n Jill kentang snack pun kaler merah... Baju dia kasik aku pinjam malam tu pun kaler merah... baju office aku sblm tukar tu pun kaler merah... Dear...did u notice? Hee hee.... cepatkan akal saya bertindak... kekekekee.... yes.. i just prove yr words... "Ani kan pandai..."... taulah nak perli~~ Niat tu kena betul sket eh... sat lg dengan kekuatan bukan akan menghukummu.... skrg masih de masa nak derhaka...seligi kang.... ahaha....kan kan....


Setiap kali dengar lagu ni...mesti terngiang-ngiang suara dia... "dengar lagu ini.... inilah suara hati saya...." Yes...dengan sejuk gigil atas bukit tinjau... dia letakkan earphone mp3 aku... dan aku terus jatuh chenta utk ke sejuta kalinya... love...love..love...what else i can do for you?

No comments:

Post a Comment