CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 5, 2011

Heppi BESTDAY to me...

"Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan Kak Ani... Allah selamatkan kamu...." dan aku errrrr.... k.... tak sempat nak kata apa-apa... ada lagi satu lagu sambung..."Happy birthday to you... Happy birthday to you... Happy birthday to kak Ani... Happy birthday to you...yeaaa...yeaa.... " Seronok Si Jiha, Dania dan Damia... nyanyi lagu tu...hampir nak nangis...terharu sangat..... then bersama-sama tiup lilin atas kek bersama Syahmi... yg belum faham apa-apa.... tapi lebih excited dari biasa.... hee hee... teringat dia makan strawberry masam tuh... mengeliat ngeliat dia menahan rasa~~~

The Birthday singers..... Dania - Damia - Najiha

Actually hari Ahad tu... aku gi panjat Broga Hills... tidur sejam jer malam tu..itu pun dalam keta... cause aku takut tak terbangun if tidur dekat rumah.... as the team have to move from Cheras about 4am.... Incek Milan asyik tanya aku.... betul ke diorang ni punctual... yes of course dear.. how many time i should tell you...last last aku yang lambat...tp 5mins jer.. aku drive laju laju gi the Leisure Mall... Alice, Nicky and Angeline sudah ada.... tu pun lepas aku buat muka... and said ingat Janji melayu ke...suka delay delay.... tak baik kan!! Aku tunggu orang takpe...tapi orang tunggu aku...itu yang aku tak suka~~

Turun dari Broga Hills.... incek Milan dah post comment to my fb...cepatla balik...dah ngantuk ni.... urmmm... then tergesa-gesa juga balik semula ke leisure mall..... and terpaksa tinggalkan Nicky & Angeline berdua untuk breakfast... i pun lapar! tapi i more kesian kat my dearest boyfriend...langsung tak tido the whole night.... cos i keep remind him..pls do not sleep till i come back...masalah tidornyer yang bermaharajalelah da... sat lg sapa nak amik aku yg busuk busuk kat leisure mall sana... Then trus balik rumah... untuk kaver back sleeping time and recharge battery of my body...mendaki about 1 and half hour and... turun balik... half an hour... sebenarnya boleh lagi cepat...tapi jangan tak tahu... bukan jalan raya je leh jammed... tapi atas bukit.... pun leh jammed. Masa mendaki tu tak nampak.... sebab gelap sangat... so tak la takut sangat... tapi bila turun tu dah terang... baru perasan gaung sana sini...dengan mendaki bukit yang tegaknya... terasa gayat sket....tengok bawah.... sudahnya aku turun guna bontot menggelongsor... Nicky dah gelak... ini orang suka main main~~ well...it's my pleasure~~ hee hee... Tidur tengahari tu... bunyi tipon jer... aku rs mcm dah tau sapa yg tepon...ni mesti kes tak dapat cari Incek Milan...haaa.. that's rite... tapi aku lemah longlai nak jawab tepon...pegang jer..tapi nak tekan button answer pun da tak daya..... sori.. last msg abg ajib masuk fon..baru aku reply... dan suruh aku datang rumah... sebab makcik masak banyak... wow! cam best jer... sempat dia sms... ada ayam masak kicap favorite Incek Milan dari air tangan kak sham...cari incek Milan cepat! Itu i pun suka....! hee hee... tapi sampai sana... dah kul 5.30 petang... punya banyak aku makan.... Incek milan sebok tanya ke bagitahu ke apa... "eh sayang.. tau tak...sayang makan tambah dua kali ni?" hahaa...suker hati i laa.. lapar! dan tengah syok makan...kak sham nak pinjam kunci keta nak beli barang... aku pun bagi jerla... selalu ada gak ajak2...ni takde pun...tapi pala masih blur... so diam jer... Rupanya time ni dia cari kek bestday yang sedap tu... hee hee.. sayang akak! siap ajak ajak budak budak tu surprise aku... hahaha.. so sweet!!

Actually, Incek Milan.... dah celebrate dulu...bestday aku.. 4am in the morning.... 28th September.... kat KFC.... semangat dia suh aku makan...walhal aku tengah syok tengok game Man U kat UCL.... tp takpela...kesungguhan dia tu....lebih penting... malam tu....sebok pesan.... sayang jgn bad mood yer malam ni.... esok u nyer bestday.... abis je dia meniaga.... dia suh datang cheras.. as aku pun dah tak leh tidur.. aku pun drive la ke sana.... Abis 1st half kitaorang gerak.... tak abih abih...pgl aku besday gurl besday gurl.... even abih makan dari kfc tu.... terserempak kawan dia...kat jalan raya... sebok jer dia nak announce.... hari ni besday dia... kat rizkhan restoran tu pun dia dok announce... sampai kan.... si pidot pun dok cakap.... berapa kali nak celebrate besdaynya... hahaha.. dia seronok je jawab...hari hari la besdaynya... :) Sebabnya besday jatuh hari rabu.... tapi hari ahad celebrate sekali lagi... tapi i malu la u... dah bertahun tahun i tak celebrate besday...even kat opis ni pun.... dua tahu... asal 28th sept je aku amik annual leave....hahaha... malas nak kecoh-kecoh.. aku de ingat masa kecik kecik angah celebrate besday aku dengan ateh...sebab ateh on the 30th sept... kek masa tu kaler kunen... suker... yes...i still remember!! tapi tahun ni... mak terlupa nak wish... how sad.... tapi i know...she very busy..banyak benda nak pikir.. risaukan Anjang yg mengandung first time... pertunangan ateh minggu ni.. denganUda nak kawin lagi...Ateh juga nak kawin... semua nya next year.. kalau Angah pun jadi... ada tiga kenduri... and aku nyer pun kalau takde aral...on April... next year gak.... uishhh... tak ke pening! Aku pun rasa serabut..

Rasa banyak sangat dugaan dan halangan... even masa incek Milan plan nak ke kampung aku.. sesi suai kenal ahli keluarga.... sempat lagi la nak gaduh gaduh kat tepon... dia pun suka kan... kalau kol kol pun.... hari ni u sihat tak.... padahal tau jer kot aku makan hati ulam jantung bagai bagai...tapi jumpa depan mata.. habis macam tu jer.... aha.... yang ada.... i miss u... dan aku tak tahu kenapa dia akan ketawa.... setiap kali tetiba aku cakap... " Bi, i love you.... dengan tetiba...di tengah topik apa2 sahaja kitaorang sembang... tapi sebenarnya aku pun rasa kelakar.... tetiba jer.... hahaha.... pehtu malu sinri.... Lawak~~ Ya Allah jangan pisahkan kami hingga akhir hayat dan temukan lah kami di syurga Mu... amin ya rabbal alamin...

Abang Ajib - Kak Sham - Syahmi....

Terima kasih sangat-sangat... semua yang wish... the best wishes comes from my little brother.. Ami~~ Tenkiu Ami...and ateh juga... tenkiu... and ada jugak yang ingat besday aku even aku setting hide from the fb wall... Nicky... cause she got the same birthdate.... huhu... and my dearest Incek Milan... tenkiu sayang.... i love u more than u thought.....Incek Milan bisik-bisik.... hari ni mak masak special untuk sayang tau...terima kasih Mak....cikkk~~ hee hee... cam tak sabar plak yer..... and Kak sham.... tenkiu for celebrating my bestday... Incek Milan pun cakap... i tak tahu la... dengan u... Kak Lang senang jer... hurmmm...jangan jeles k! Cos...i dah anggap akak awak tu cam akak i sinri...and ikhlas.... Dia boleh rasa... i pun boleh rasa... :) Heppi heppi BESTDAY to me.... dear... u are the best ever gift! I love u..... so much!

With my Bi... Incek Milan....

No comments:

Post a Comment