CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 29, 2011

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz.....

Tahun ni festive season for Hari Raya start cepat.... naya kita~~ hahahaa... nasib aku dah get ready a few things...so takde la kelam kabut at the firstnya....tp masuk 2nd week...arghhh mula dah... Ada je yg spoil plan... Rasa kepenatan yg teramat... owhh no no no! Kat mana-mana pun leh terlelap... Ada suatu hari tu... lapar sgt... jarang sbnrnya mkn malam...tp minggu ni... straight in a row...asik makan jer... sudahnya... ada orang cakap... Ani Hani sudah gemok sedikit...ahaks! Dan yang bestnya... Milan darling pun sama... lebih bonchettt dari biasa~~ tapi pas makan.... mesti mata aku bak teratai layu di tasik madu... dan kalau lmbt baliknya... mesti la aku akan terlelap...Yang selalunya aku mmg slalu tertdo if incek Milan sembang2 lama dgn kawan dia... Aku ttdo la dlm keta... dan sbb itu keta aku ada bantal... sementara dia menyudahkan topik hal hal kawasan... ahaks! Or tak pun terlena la... dekat rumah mak dia dengan duduk atas lantai dan tangan ku... di atas so far so good...sedapnya tidooooooo... mcm malam tadi... dengan si jiha atas riba aku tertdo... pehtu dengan aku pun tertido... ahahaha... Giler tol...

Pernah jugakla tumpang tido kat rumah mak dia.... gara-gara Milan darling tgk mata aku layu sgt... dengan kuapan melebihi diameter biasa... apatah lagi jejarinya....ahaks!! So dia bentangkan alas... carikkan bantal... Sementara dia tdo kat luar tanpa alas... and berbantalkan kusyen jer... alalalalaa.... siannya sayang i..... Actually bleh je balik...masuk keta...dgr lagu...menyanyi..hilang la rasa ngantuk aku... lagipun rasa ngantuk aku boleh hilang...kalau dapat tido brg stgh jam.... Pastu segar bugar la aku... tapi dia tak bagi...agaknya teruk sgt aku terlentok atas kerusi kat booth Incek Romika and Incek Ady kat downtown cheras... ahaha... asal dia tgl kan aku g beron kejap...aku dah slmt tdo...smbil mimpi-mimpi.....dia dtg balik belikan air... abis air sekotak...aku bantai tdo lagi...hahaha..... tp best gak dok lepak kat booth Incek berdua itu...saya dapat baju free kaler Merah... i like! Tenkiu very much~~tu time nak nyopping jersi Malaysia...sbb nak gi tengok game kat SNBJ smlm...dok nunggu kawan dia jual satay tu abih meniaga... tulah amik kesempatan jap...zzzzzzzzzzz...tapi barulah dia tau... betapa kuatnya saya berkerja... selalu tu bukan main payah nak tdonya... Tapi pernah jugalah... ada sekali... aku terlelap masa jalan nak sampai rumah...nasib jalan tu sunyi... tau tau nak terlajak simpang jer dah... aha~~ nasib masih panjang umur... and drive keta takde la ke kiri ke kanan...

Semalam balik dari SNBJ...tengok bola dgn dia and the geng.... makan jap...dia la makan...aku amik balance balance jer...tgh rancak-rancak sembang...mencelah skali dua... tah cemane aku leh terlelap... aahhaaa... akhirnya Milan darling bersuara... kat mana-mana pun awak bleh terlelap....hahahaha...pe nak buat... bukan bleh di tahan-tahan... wat per kontrol kontrol ayu suma.. bidaah jer tu.... sok kawin kan dah sng faham perangai memasing... eleh...ngata org kan... dia tu tido tak reti nak bangun...sambil kena tunggu hujung kaki...tersenyum manis.. bila dia bukak mata.... ahahaha... mak dia sampai gelak... cerita kat tv dah nak sampai cerita tiga empat..dia tak bangun bangun lagi... tapi suka aku tengok dia tidur... mcm baby... baby tua... LOL~~

Tapi heppi yihaa tol gi SNBJ smlm... Bos pun release aku balik tanpa sbrg objection...alabiu miliyens... smlm jer la...hari ni dah neutral...kekekke! My dear darling fetch aku...once dapat permission... dr bos utk curik tulang... Gi cheras port baik dia melepak.. Rizkhan The mamak... pehtu dah kumpul-kumpul geng geng... Alamak malulah plak... aku sorg je prempuan...mmg la selalu nampak geng geng dia ni... tp ahahaa.. bla bab camni...malu i... si Jem la, Eley, Semut... ramainya mereka mereka nak konvoi konvoi... tp syok gler...rasa mcm budak tingkat 3 plak.. nek moto ramai2... conquer jalan smbil bising bising hon dan mulut... alamak... aku terkenang!! :) And my dear darling... tenkiu very much for the nice jersey...tak pernah fail bli baju aku.... sure ngam dan kena cuttingnya... aku rs tahun ni baju aku byk sudah di belikan dia.... walaupun dia asyik kompelin... awak ni takde pun nak beli baju baru... hahaha....cemane nak belinya... tahun ni tahun mendapat banyak baju baju free...ada saje kot...dengan bos bos aku lagi... and more dari dia la... baju dia yg kecik kecik yg dah tak leh nak kaver kecumilan perutnya tu sudah jadi hak milik aku...kakakaka... i like it~~ Tp sbnrnya aku pun sudah membesar sedikit ni...kalau tidak masakan leh sarung tshirt dia... wengssss!!

No comments:

Post a Comment