CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 30, 2010

My Dream in 2011......

Kaf alif wa ya nun....owhh yeah!!! tapi tak cukup duit lagi ni....lgpun perasaan ni baru jer terbuka setelah bertemu dia....ahahahaa....gatal lebey kan...agaknya akak aku punya turn kot next year..... aku plak cam tak sabar-sabar....saje je...test market....mak aku cakap ON! cukup duit kawin jer.... hahaha....aku byk lg nak settle down....and aku rasa dia masih memerlukan masa untuk menstabilkan...emosi dia...ekonomi dia..... take your time bebeh! cause i've to chase my dream first... and i perlu belajar masak, sayang.... last masuk dapur 16th May 2010....masak asam pedas tempoyak ikan selar...ahaks! itu pun incik ke roll ckp kurang garam....ahaha.... i masak utk diet yg sihat...kurangkan garam dan gula dalam makanan....ehehe! tp nebes laa nak masak utk orang lain.... tulah jadinya....ekkeekee...alasan terbaeeeeekkkk! tp mcm best makan kat playground di tghari rembang...ikan goreng aku mebeles dgn sayur aku goreng tumis dgn sos tiram pun mantap...cuma kuah out sket...rasaaan nya..... eieieieiee...syok kan...walaupun bukan dgn kekasih hati...but dia.... adalah antara kawan aku yang terbaeeekkkk! Thanks incek Ke roll....cepat cepat sket kawin...baru i leh follow you..... bukti cinta sejati....ttp utuh.... walaupun bagai bagai badai yg datang...hee hee...congrats!!!


Actually next year masa untuk aku mengumpul duit.... masa untuk berkerja keras...and mungkin masa untuk ikat perut kot...maka dengan itu...aku harus mencari kerja baru...for better salary....as 2012 pun...PTPTN sbuk sbuk nak buat auto salary deduction...aiseh man! Abih arr cam ni...

My dreaming house tu...uhuks...dapat kah aku membelinya...dalam masa dua tahun akan datang....250K.... perghhh.... urmmm... ahahaha...kuat tol aku berangan kan.....sbnrnya kan...kalau pegi beli rumah kat area pendalaman...for sure dapat rumah yang bleh main kejar kejar dlm rumah.....ahahaa....tp nak cari keje kat area tu punya lah susah...ish ish....! Nak tak nak terpaksa la dok dalam hiruk pikuk dunia metropolitan...key el....wuu wuu....

Apa lagi misi dan angan aku....itu jer...selain membebaskan diri dari bebanan hutang....walaupun.... dulu lecturer aku ckp...besa lah tu....pinjam sana pinjam sini....as hidup kita pu hanya pinjaman...erkkkkk!

owhh next year nak buat edisi terjah ke singapore....hehehehee... arap arap tiada aral melintang... Darling, jangan lupa janji and promise u.... bring me to the beach!!! i want to wear the yellow bikini.... ahahaha! yer yer jer... Saya suker sangat....biarpun saya akan SUNBURN!! Tapi baru sama dengan u kan...ngeeeee~ Ampun Abbi! Hee hee.... i love u...much much much! Nak... mini skirt tau.....tak dpt i majok!!!

No comments:

Post a Comment