CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 16, 2010

Kau kurindukan..... (",)~





Owhh yeah... My Gud Gud Darling...will be coming back again...LIKE! LIKE! LIKE!
Kenapa kan...setiap kali menanti kepulangan dia...terasa debar yang tak terhingga... darah terasa gemuruh....mungkin terlalu rasa excited....teruja!! And bila berhadapan detik pertama...rasa tiada darah di muka.... and terasa malu plak nak menatap matanya lama.... tp sekejap jerla...dah hilang rs debar.... mula lah segala yg tak senohon.....Hahaha...
And setiap kalinya...menanti kepulangannya...membuatkan...aku makin jadi rindu yang teramat...bagaikan tak sanggup menunggu walau satu hari lagi.... ahaks! And dia juga begitu... and kali ini...rasa rindunya macam teramat menggunung terhadapku... Takot gue deh!! Hak hak.. "Incek Milan...kamu jangan macam-macam ya... !" Hee hee... tp seronok rasanya berada di samping dia tiap tiap kali....walaupun kadang termerajuk dek kerana masanya yang sangat dicemburui ramai orang... uhuks..tapi dia tetap sabar melayan aku...tetap berusaha memujuk aku... walaupun sebenarnya...aku ni...lagi makin dipujuk...lagi mengada-ngada...tapi betul la...dia tetap sabar... ahaha...Ingat satu malam...aku penat...menghadiri kursus...dia pun terkejar-kejar fetch aku from the course... and terkejar-kejar.... balik fetch his mum plak..sampai rasanya juru tol KESAS tu leh cam dia ulang alik berkali kali....then aku tengok cam moody...sbb dia penat kot....tp aku pun penat gak.... and tetiba rasa nak merajuk plak....and aku mmg tak leh nak filter filter...nak censored kan adegan merajuk ke marah ke menangis ke.... spontaneous jerla... tak pasal2 la dia bentikan keta tepi jalan.... memujuk aku....alalalala....ciannya...tp maintain meneruskan merajuk walau dlm hati.... ciannya awak.... hehehe...jahatnyer kan! Tapi bila tengok anak buah dia...si syahmi yg cumil tu....terlupa plak rasa rajuk aku...cetttt! "cayang, pinjam sabar u 5kg! hee hee..." mesti dia ckp, "u ni selalu masuk air laa..." ahaks! And cam sronok plak...duk gilir mendukung si syahmi dengan dia... and cam berebut nak tunjuk skill sapa pandai senyapkan syahmi...ahaha...baik dia yg masih takde sgt tokoh kebapakan...dan aku yang takde tokoh keibuan... uhuks.... tp aku rs win..syahmi senyap di riba aku... yes!!!
Minggu ni sakit tengkuk sangat...sebab asyik sgt wat report and preparing outlet planner for the whole year...preparing sales book for outlet lagi.... dengan nak license renewal.... and tugas hari2 dengar complaints thru phone... support sana sini....makin sakit tengkuk aku...sbb tepon besar ni cam dah belit aku jer...bila attend call...2 mobiles....1 deskphone....in the same time....mau tak pitam!! Hee hee...tp takpe...tgu jer lihat dia...suma sakit hilang...urmmm...tak tau kenapa... tenang jer tiap2 kali tengok dia....sejak kali pertama aku jumpa...rasa tenang tu tetap sama...hingga lah ke hari ni.... tp dia dah monchetttt....hak hak...tp cumil plak...rs lg geram aku nak cubit cubit perut dia...hahaha... and dah pandai... plak nak ada janggut ni....ish ish ish ish... tp makin seksi plak aku tgk dia begitu...wuu wuuu....gatal nyer kan!! Of cos...that's me... ANI HANI!!
Teringat plak last 2 weeks dia balik.... asyik mendendangkan lagu "Just the way you're... by Bruno Mars".....and bila part lyric.... "And when you smile...." tgh drive dok toleh toleh aku kat sebelah...hee hee.... actually dia yang tersenyum manis...cair terus rasa hati...hahaha...teringat pernah gelar dia dgn adik Saitot.... M&M choc....sbb tak cair mulut...tapi cair di hati...ahaks! And kena plak dgn nama dia Muzamir Muhammad...tak ke M&M....and lg satu dia sgt suker mkn choc...sampai aku dah terikut...sblm ni aku cuma suka... Snickers jer... hee hee.... dua tiga hari ni...dia yg slalu dulu beri morning wish... ada satu hari tu sms dia cam sweet jer... even 3 patah kata...tp bikin aku senyum dari rumah ke tempat keje... "Gud morning honeyyy!" kemain byk y dia....uhuks! And smlm before dia terlelap... besh jer baca sms dia... "Gud nite my gud gud hunny"...owhh dear... pulanglah cepat ke pangkuan ku...

No comments:

Post a Comment