CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 25, 2010

~My Gud Gud Darling... Incek Milan~

Mcm seronok jer yer incek di sana...?

Terasa bosan..... then mcm mlm mlm lepas... aku suka baca sms dia... berulang-ulang kali...even the 1st sms fr him...ayat biasa je...tp it just like give me a very very good feeling...even weird...but blissful....! And i'm so glad to have all the feelings... and love him too....dear...dun u ever forget!

And dengan rasa bangga aku nak sharing....yang tidak la melebih2 pada aku... and masih utk tontonan umum...kekekeke...dan dengan niat...utk tatapan generasi ku yang mendatang...dengan pesanan...jangan kedekut memberi rasa chenta...jangan terlalu angkuh untuk memaafkan...jangan terlalu mengharapkan setiap sesuatu itu mendapat balasannya...and jangan pula terlalu tenggelam dengan perasaan!

"Sayangku...." ------> ni paling besh....setiap kali hari ku bermula...cam penyuntik smangat plak... before and after he go to Singapore... masih sama hingga ke hari ni....

"Gud Morning sygku... harap di pagi sehat sejahtera la kamu..."


"My Darling, i will give all for you.... i can't leaving u cause our memories too sweet... and unforgettable..."


"That's the only one reason to leave you...DIE! I will not leave you...and i promised!"


"I syg u jugak...u tak payah risau....dalam hati i ada u jer..."


"Amir nak sangat jaga ani sampai bila-bila..."


"My smile...is only for u...sayang...!"


"Everytime...everywhere... I always thinking of you... yes Darling...everytime...everywhere...if i close my eyes....the only thing i did...to draw your name..."

"I'll make sure you'll be mine....cos nyawa i ada pada u"

"Sefahaman...tolak ansur...kesetiaan..kejujuran....kesabaran....ani n amir pegang 5 perkara ni... Insyaallah kita akan kekal sampai akhir hayat..."

Inilah pengubat bila tibanya aku berkecil hati...or tetiba rasa kerinduan yang teramat.. reading his sms gv me such a great feelings that i never felt before... mungkin sbb kami di pisahkan lautan tebrau...sms dan call la menjadi jambatan kasih...aceh ceh! Aku byk kali jer kapel mapel ni...tp rs terlebih2 perasaan dgn dia ni...betul cam sesetengah org ckp...berchenta macam budak sekolah....ahahaa...tapi aku tak kisah pon...yg nak bahgianya aku... yang menghadap sedih perit segalanya aku juga... biarlah aku jatuh chenta...biarkan aku dengan perasaan aku...biarkan aku dengan dunia aku...kerna aku lebih tau...apa yg lebih baik untuk aku...cukup la ada 3 angels di tepi ku...mengingatkan aku.... andai aku terlalu leka... Saitot...Amma D...Aci Mah... love u ols...




2 comments: