CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 31, 2010

Aku dan.......

Aku baru jer balik dari kampung kat Perak... rasa lega.... otak ku yang serabut untuk sekejap... Sampai kat sini balik... macam-macam ada dalam fikiran! Aduhai...Tapi lega sedikit melihat mak abah....di depan mata sendiri.. Ampun Mak... Ampun Abah... sbb aku makin jarang pulang ke kampung... atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan...

Keje?? Of course....usung ke sana sini..even balik kampung pun..ahahaha...tp tak buat pun...pening kepala aku nak tengok.... so tak buatla...malam ni nak amik file.. Server mail plak down...ahahaha...so konpem la kepala aku serabut sok! aduhai... siap sedia la...desingan sana sini....urmmmm! Bila nak dpt keje baru ni? Dah cam tak tertahan pun ada...cuti pun serupa tak cuti...adooooooiii

LIFE... makin macam-macam... lucky aku ada GREAT FRENS... especially CYTOT, CIK D, ACI MAH, JAY BOND...yang tak pernah bosan dgr aku mengeluh itu ini...ahahaha... sowii...! Arap2 tahun 2011....will be better year for me... sbnrnya aku ada pilihan utk hidup lebih better.... tp aku pun tak tau.... aku suka pilih jalan mcm ni... cause tiap2 kali aku dpt menghadapinya...ada rasa semcm kepuasan yg dpt...aku tak suka dpt sesuatu dgn sng...semakin susah tiap2 sesuatu yang aku dpt...semakin lebih aku menghargainya... lg pun aku percaya.... ALLAH takkan menduga hambanya... jika hambanya itu...tidak dpt menanggung nya... Ya Allah berikan aku kekuatan...berikan aku kesabaran...berilah aku petunjuk.... tetapkan hati aku tiap-tiap kali aku membuat keputusan...amin ya rabbal alamin!

Chenta?? Demi Allah...makin setiap saat...tiap detik yg aku lalui... makin resah aku tanpa dirinya... apatah lg....bila di pisahkan jarak dan waktu begini... Tiap-tiap kali keresahan melanda diri aku.....bermacam-macam soalan negatif mula menjengah fikiran....kadang2 aku tewas mengikut perasaan... kdg2 aku cuba harungi mcm tidak berperasaan apa... tahla... Aku percaya dirinya....! Cuma mungkin aku agak terlalu concern...terlalu risaukan dia... sampai kadang2 aku terlupa rasional hidup masing2....yess..dia ada hidupnya sendiri...bukan aku saja ada dalam kehidupannya... Mungkin ini yang org kata... perasaan cemburu... mungkin! Tapi keresahan... itu bkn slalu hadir...cuma sesekali... and seperti benar kata orang...perempuan itu mempunyai kuasa magis yg pelik...dia dpt merasakan...sesuatu...hanya dengan nalurinya... urmm....moga-moga yang baik baik sahaja antara kami...insyaallah.... cinta ini akan kekal selamanya slagi 5 perkara ini ada antara kami... KESETIAAN... KEJUJURAN... KESABARAN... KESEFAHAMAN... dan TOLERANSI!! 5 perkara ini...aku masih pegang... kata-katanya itu yang dia sampaikan... sebaik sahaja dia tiba di Kota Singa... adakah dia juga begitu??


2 comments: